១. Operational - Level System : គាទ្រដល់អ្នកគ្រប់គ្រងលើការប្រតិបត្តិការដោយរក្សានូវសំណុំឯកសារនៃសកម្មភាពប្រតិបត្តិការផ្សេងៗ
របស់អង្គភាពមានដូចជា ឯកសារលក់ វិក័យប័ត្រ ប្រាក់កក់ ប្រាក់កក់ បញ្ចីប្រាក់ខែបុគ្គលិកឯកសារឥណទាន ហើយនឹងលំហូរសម្ភារៈនៅក្នុងអង្គភាព ។
២. Knowleage-Level System : គាំទ្រដល់ចំណេះដឹងនៃការរៀបចំចាត់ចែងនឹងបុគ្គលិកធ្វើការទាក់ទងជាមួយទិន្នន័យគោលបំណងនៃ
ប្រព័ន្ធនេះ គឺជួយអោយក្រុមហ៊ុន បង្កើនចំណេះដឹងថ្មីៗ ទៅក្នុងអាជីវកម្មនឹងដើម្បីជួយអោយអង្គភាពគ្រប់គ្រងទៅលំហូរនៃក្រដាសកិច្ចការហើយជាពិសេសក្នុង
ទម្រង់ដែលកន្លែងការងារនៅក្នុងចំណោមប្រតិបតិ្តការជាច្រើនដែលត្រូវបានគេប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំ
ទូលាយ។
៣. Management-Level system : បម្រើដល់ការតាមដាន ការត្រួតពិនិត្យការបង្កើតសេចក្ដីសម្រេច ចិត្តនិងសកម្មភាពលើផ្នែករដ្ឋាបាល របស់អ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់កណ្តាល ។ នៅក្នុងប្រព័ន្ធនេះជាធម្មតាផ្ដល់អោយនៅរបាយការណ៏តាមកំឡុងពេលជាជាង ការផ្ដល់ព័ត៌មានជាប់លាប់អំពីប្រតិបតិ្តការ ៕
Home »
» ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការរបស់អង្គភាព
0 comments:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !